Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Bestellen

We zijn gewoon open: bestellen tijdens het Corona virus.

De effecten van het Covid-19-virus het grootste deel van de wereld treffen, wilden we een update met u delen over hoe we de situatie aanpakken en wat we doen om onze medewerkers en klanten te beschermen.
Het is belangrijk voor ons om u te laten weten dat we nog steeds op tijd produceren en verzenden, hoewel de levering vertraging kan oplopen. Bij elke bestelling krijgt u een exacte verzenddatum en een verwachte leverdatum. Alle bestellingen worden met dezelfde zorg verwerkt en aangemaakt als altijd.
De situatie is natuurlijk ernstig en daarom nemen we alle nodige voorzorgsmaatregelen om het hele GoCustomized-team veilig te houden. Ten eerste is thuiswerken ingesteld voor al die functies die dit mogelijk maken, en ten tweede voor degenen die de bestellingen moeten voorbereiden en daarom persoonlijk in onze productiefaciliteit moeten zijn, hebben we extreme voorzorgsmaatregelen genomen om de reiniging te versterken en hygiënemaatregelen, het vergemakkelijken van handschoenen, het dagelijks controleren van de gezondheidstoestand, het vergroten van de afstand tussen werkplekken of het instellen van afzonderlijke diensten, onder andere.
Iedereen is in orde en dankbaar voor uw voortdurende steun.

Hoe kan ik mijn eigen gepersonaliseerde product maken?

Dat is heel erg makkelijk! Het ontwerpproces bestaat namelijk uit 3 eenvoudige stappen. Je kunt iedere foto, logo of tekst gebruiken voor je ontwerp.
1) Kies het product, 2) Upload design en/of afbeelding en 3) Afrekenen. Als je even geen inspiratie hebt, kun je ook gebruik maken van onze ontwerpsjablonen. Niemand verdient een saai telefoonhoesje!

Kan ik kiezen voor een afbeelding op een transparante achtergrond?

Ja, dat is mogelijk en bevelen wij dan ook aan! Onze Customizer ondersteunt PNG-afbeeldingen met een transparante achtergrond.

Zijn er verschillende bestandsformaten die ik kan uploaden en kan ik ook zelf een bestand maken?

In onze Customizer kun je de volgende afbeeldingen uploaden: JPG, PNG en stilstaande GIF afbeeldingen. Het bestand mag maximaal 6 MB groot zijn. Hoe hoger de resolutie is van de afbeelding die je uploadt, hoe beter het eindresultaat zal worden.
Je kunt je ontwerp ook van tevoren zelf ontwerpen in een programma als Adobe Photoshop of gratis in een tool als Pixlr. Het bestand dat je gaat opslaan, moet een van de genoemde bestandsformaten zijn. Vervolgens kun je je afbeelding uploaden in onze Customizer. Houd bij het ontwerpen wel altijd rekening met een snijmarge van 3mm aan alle zijkanten en ook rondom de camera.

Kan ik afbeeldingen van het internet gebruiken?

Zolang de afbeelding beschikt over het juiste formaat (JPG, PNG of GIF), kun je iedere afbeelding kiezen. Houdt er wel rekening mee dat afbeeldingen van internet, en met name van social media-sites als Facebook, vaak beschikken over een lage resolutie. Aan te raden is dus om te kijken of de afbeelding van internet in een dusdanige resolutie is, dat jij tevreden zult zijn met je eindresultaat. Zorg er bovendien voor dat wanneer je gebruik maakt van een afbeelding van het internet, dat je geen inbreuk maakt op de handelsmerken van auteursrechten of eigendomsrechten. Ben je hier niet helemaal zeker van? Je kunt het altijd navragen bij de fotograaf.

Kan ik ook logo’s gebruiken?

Wanneer het logo een JPG, PNG of (stilstaande) GIF bestandsformaat is, kun je deze gewoon gebruiken. Het is belangrijk om de auteursrechten en handelsmerkrechten te controleren bij het uploaden van een logo in onze Customizer. Het logo moet van jouw zijn of je moet de toestemming hebben om het logo te gebruiken. Weet je niet zeker of jij de eigenaar bent van het logo / handelsmerk?

Wat moet mijn computer kunnen om een product te personaliseren?

Onze Customizer ondersteunt de volgende browsers: Internet Explorer (IE9) of nieuwer, Google Chrome, Firefox en Apple Safari. Zolang je computer een van deze browsers bevat, kun jij je producten bij ons personaliseren. Wil je uploaden vanaf een mobiel apparaat? Dan is dit mogelijk met alle Android-software en voor de iPhone en iPad is dit mogelijk voor alle IOS software dat ouder is dan de IOS 6.

Ik ontvang een foutmelding op het moment dat ik wil bestellen, hoe kan dit?

Als er een probleem optreedt bij het maken van je bestelling vanwege een fout, een foto die je niet kunt uploaden uploaden of een artikel dat je niet kunt bestellen, controleer dan het volgende:

- Voldoet je browser aan de vereisten? Onze Customizer ondersteunt namelijk alleen het gebruik van de volgende browsers: Internet Explorer 9 (IE) of nieuwer, Google Chrome, Firefox en Apple Safari. Een foto uploaden vanaf je mobiele apparaat is ook mogelijk. Dit kan namelijk met alle Android-software en voor iPhone en iPad is het mogelijk met alles wat ouder is dan de IOS 6.

- Is de afbeelding wel een JPG, PNG of (stilstaande) GIF afbeelding?

- Overschrijdt de afbeelding misschien het maximum van 6 MB? Als dit het geval is, kun je de afbeelding verkleinen en het vervolgens opnieuw proberen.

- Controleer of je internetverbinding stabiel genoeg is en van een behoorlijke snelheid is voorzien (5mbps +). Als je twijfelt, plaatst de router dan dichterbij je computer of gebruik een directe kabelverbinding.

Is het mogelijk om een alternatief bezorgadres op te geven?

Ja, je krijgt altijd de mogelijkheid om een alternatief bezorgadres in te vullen tijdens het voltooien van je bestelling.

Er is een fout opgetreden tijdens het bestellen en nu is mijn winkelmandje leeg. Is dit nog op te lossen?

Als er geen foutmelding is gekomen tijdens het bestellen, dan kun je je bestelling gemakkelijk terugvinden in je account.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
Vragen

We zijn gewoon open: bestellen tijdens het Corona virus.

De effecten van het Covid-19-virus het grootste deel van de wereld treffen, wilden we een update met u delen over hoe we de situatie aanpakken en wat we doen om onze medewerkers en klanten te beschermen.
Het is belangrijk voor ons om u te laten weten dat we nog steeds op tijd produceren en verzenden, hoewel de levering vertraging kan oplopen. Bij elke bestelling krijgt u een exacte verzenddatum en een verwachte leverdatum. Alle bestellingen worden met dezelfde zorg verwerkt en aangemaakt als altijd.
De situatie is natuurlijk ernstig en daarom nemen we alle nodige voorzorgsmaatregelen om het hele GoCustomized-team veilig te houden. Ten eerste is thuiswerken ingesteld voor al die functies die dit mogelijk maken, en ten tweede voor degenen die de bestellingen moeten voorbereiden en daarom persoonlijk in onze productiefaciliteit moeten zijn, hebben we extreme voorzorgsmaatregelen genomen om de reiniging te versterken en hygiënemaatregelen, het vergemakkelijken van handschoenen, het dagelijks controleren van de gezondheidstoestand, het vergroten van de afstand tussen werkplekken of het instellen van afzonderlijke diensten, onder andere.
Iedereen is in orde en dankbaar voor uw voortdurende steun.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW

Voor de verzending hanteren we de volgende verzendkosten en -tijden:


  • Premium (GLS) (Geen levering op zaterdag. Vrijdag voor 16.00u besteld, maandag in huis.) € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS) (Je kunt je bestelling ophalen bij een accespoint van UPS. Openingstijden kunnen verschillen per ophaalpunt.) € 3,26
  • Standaard (PostNL) () € 2,47

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Gegarandeerde levering
Als u kiest voor de premium verzendmethode dan garanderen we de bezorgdatum die wordt weergegeven tijdens het afrekenen. De datum houdt ook rekening met de productie tijd. Daarnaast ontvangt u een Track&Trace link zodra uw bestelling is verstuurd om uw zending te kunnen volgen.

Geschatte afleverdatum
Heeft uw iets meer tijd dan kunt u kiezen voor de standaard verzendmethode. De bezorgdatum geeft een inidicatie en is dus geen gegarandeerde bezorgdatum aangezien er vele factoren invloed kunnen hebben op de levertijd. Ook is er geen mogelijkheid om met een Track&Trace link uw zending te volgen.

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
10 April - Goede vrijdag
13 April - Paasmaandag
27 April - Koningsdag
5 Mei - Bevrijdingsdag
21 Mei - Hemelvaart
1 Juni - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag